




Εμπνευσμένοι από την χθεσινή 18 Μαΐου Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων, σήμερα με τους μικρούς μαθητές της Ά τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου μάθαμε για τα παγκόσμια μνημεία! Επίσης με μεγάλη μας χαρά δημιουργήσαμε αναμνηστικά με την ομαδική φωτογραφία των παιδιών, έτσι κάθε μικρός μαθητής και κάθε εκπαιδευτικός θα έχει κάτι να θυμάται την σημερινή ημέρα! Σας ευχαριστούμε πολύ!
